Simetrik ve yönsüz sırt deseni ile hafif ticari araçlar için özel olarak tasarlanan MPS 125 Variant AW, şehiriçi ve şehirler arası yollarda dört mevsim güvenli sürüş deneyimi sunuyor.
Tüm gelişim süreci yüksek güvenilirlik, en üst seviye güvenlik ve mükemmel seviyede dayanıklılık üzerine yoğunlaşmıştır.
1. Testere dişi şeklinde çevresel kanallar
- su, çamur ve karı ideal şekilde dışarı atma; suda kızaklamaya karşı yüksek direnç
- çok sayıda köşeli blok yapısı, kar ve buzda mükemmel çekiş gücü sağlar
- iyi yön kararlılığı ve düşük gürültü seviyesi
2. Lastik sırtındaki dar çevresel kanallar
- sırt dişlerindeki basıncın eşit şekilde dağıtılmasını
- dişlerin daha iyi bir şekilde soğutularak sürüşün iyileşmesini ve böylece lastik sırtının daha uzun ömürlü olmasını,
- sürüş güvenliğini arttırmanın yanında virajlarda denge sağlar.
3. Lastik sırtındaki çapraz yapılı kanallar
- birbiriyle bağlantılı düzgün bir şekilde yerleştirilmiş çapraz kanallar, hizmet ömrü boyunca yumuşak karda ve yokuşlarda suda kızaklamaya karşı yeterli direnç sağlar
- sırt dişlerinde bulunan çapraz kanallar gürültüyü en aza indirmek amacıyla birbiriyle yer değiştirecek şekilde teğetsel olarak bölünmüştür.
4. Katlı sırt yapısı
- orijinal üç boyutlu katlar, karlı ve buzlu yollarda çekiş gücünün yanı sıra fren performansını iyileştirir.
- aynı zamanda azami yük altında kuru zeminde mükemmel sürüş dengesi sağlar.
- çok sayıda sırt katı, kış lastiğindekine benzer temas kenarları oluşturur.
5. Omuzlardaki güçlendirilmiş kanal yapısı
- sağlamlığı artırılmış kanallar lastik sırtının ömrünü uzatır.
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.